«Атамекен» Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы
Бизнестің сенімді серіктесі

Қаз

Құрылыс, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық және жер қатынастары салалық кеңесі

Төрағасы

Сандыбаев Данияр Алшимұлы

« EXPRESS STROY GROUP» ЖШС директоры

 

 

 

 

 

 

 

1.

Проблемалық мәселенің түрі - Электр желілерінің теңгерімдік тиесілігін және тараптардың пайдалану жауапкершілігін ажырату актісін және электрмен жабдықтау желілеріне қосылуға техникалық шарттарды ақылы ұсыну

Бастамашы - Құрылыс, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық және жер қатынастары салалар кеңесінің хатшысы А.Тіленбаев

Проблемалық мәселенің қысқаша сипаттамасы - Көппәтерлі тұрғын үйде орналасқан коммерциялық үй-жайды электр желісіне қосу үшін "Электр желілерінің теңгерімдік тиесілігін және тараптардың пайдалану жауапкершілігін ажырату актісі", "электрмен жабдықтау желілеріне қосылудың техникалық шарттары" сияқты құжаттар тізбесі айқындалған. Көрсетілген құжаттарды ММИБ/ПИК (кондоминиум объектісін басқарушы) береді.
        Кондоминиум объектісін басқарушы субъектілер (ММИБ/ПИК және басқалар) жоғарыда көрсетілген құжаттарды ақылы негізде береді. Алайда,  ҚР "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңымен де, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 19 ақпандағы № 108 бұйрығымен бекітілген кондоминиум объектісін басқару және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп ұстау жөніндегі ережемен де, Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2020 жылғы 15 сәуірдегі № 205 бұйрығымен бекітілген мүлік иелері бірлестігінің үлгілік жарғысында да электр желілерінің теңгерімдік тиесілігін және тараптардың пайдалану жауапкершілігін ажырату актісін және электрмен жабдықтау желілеріне қосылуға техникалық шарттарды беру қызметін көрсеткені үшін төлем көзделмеген.

Шешу жолдары - Уәкілетті органнан түсініктеме алу

Ағымдағы жағдайы - ЖҰМЫС БАРЫСЫНДА

Орындау барысы - Маңғыстау облысының энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармасына хат жолданды. Жауап күтілуде.


2.

Проблемалық мәселенің түрі - Ақтау қаласында көппәтерлі үйлердің мекенжай тақтайшаларын (нөмірлерін) орнату стилі мен ережесі туралы

Бастамашы - Құрылыс, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық және жер қатынастары салалар кеңесінің хатшысы А.Тіленбаев

Проблемалық мәселенің қысқаша сипаттамасы - Ақтау қаласындағы кеңес үкіметі уақытында салынған үйлерде үйлердің мекенжай тақтайшалары бір стильде және белгілі бір ретпен орналастырылған, ал соңғы жылдары салынған үйлерде үйлердің мекенжай тақтайшаларын орналастырудың  бірыңғай стилі жоқ: яғни олар көлемі, түсі, қаріп түрі, жоғары немесе төмен орналасуы, жарықтандырылуы бойынша ерекшеленеді/қараңғыда жарықтандырмау, трафарет немесе көлемді цифр түрінде безендіру, бұл өз кезегінде қала тұрғындары мен қонақтарының, жедел қызмет қызметкерлерінің мекен-жайын табуда қиындықтар туғызады және қаланың эстетикалық келбетін бұзады.

Шешу жолдары - Көппәтерлі тұрғын үйлер мен ғимараттардың мекенжай тақтайшасын орнатудың бірыңғай ережесі (дизайн-код) бекіту

Ағымдағы жағдайы - ЖҰМЫС БАРЫСЫНДА

Орындау барысы - Маңғыстау облысының энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармасына хат жолданды. Жауап күтілуде.


3.

Проблемалық мәселенің түрі - АГҚС-да қауіпсіздікті сақтамау

Бастамашы - "LPG TRADE" ЖШС директоры Н.Турикпенбаев

Проблемалық мәселенің қысқаша сипаттамасы - 1. 2020-2025 жылдар аралығында АГҚС саны екі есе өсті. Алайда, қазіргі динамика көрсеткендей, қазіргі өсу қарқыны бес жылдан кейін сақталса, АГҚС саны 495 емес, 1195 болады. 2. Газ толтыру станциялары, газ толтыру пункттері, автогаз құю станциялары иелерінің және қысыммен жұмыс істейтін, сұйытылған мұнай газын сақтау үшін пайдаланылатын ыдыстар иелерінің өнеркәсіптік тұтынушылар тізіліміне қатысты: осы объектілердің иелері туралы ақпарат өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы уәкілетті органның интернет — ресурсында орналастырылған. Алайда, ыдыс иелерінің тізілімін визуалды талдаудан кейін кейбір объектілерді есепке алу логикасына қатысты сұрақтар туындайды.
Мысалы, бір аумақта 6-дан 12-ге дейін кеме тіркелген, бұл оларды есепке алудың дұрыстығына күмән тудырады және қосымша тексеруді қажет етеді.
Қағидалардың 16-тармағының 6-тармақшасына сәйкес объектілер тізілімнен мынадай жағдайларда алып тасталуы мүмкін:
6) газ толтыру станцияларында, газ толтыру пункттерінде, автогаз құю станцияларында және өнеркәсіптік тұтынушыларда қысыммен жұмыс істейтін ыдыстардың болмауы.
Бұл құжаттарды тапсырғаннан кейін уәкілетті органның қызметкерлерінде кеменің нақты бар-жоғын тексеру үшін АГҚС орналасқан жерге шығу мүмкіндігі бар екенін білдіреді.                                                                                                   3. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің м.а. 2022 жылғы 11 қаңтардағы № ҚР ДСМ-2 бұйрығымен бекітілген көптеген автогаз құю станцияларында (АГҚҚС) "Адамның өмір сүру ортасы мен денсаулығына әсер ету объектілері болып табылатын объектілердің санитариялық-қорғаныш аймақтарына қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" сақталмайды.
Атап айтқанда, бұзушылықтар келесі аспектілерге қатысты:
Санитариялық-қорғау аймағының (СҚА) және санитариялық алшақтықтың мөлшерін сақтамау.
АГҚС-тан тұрғын және әкімшілік ғимараттарға, сондай-ақ басқа да автогаз құю станцияларына дейінгі арақашықтықтарды дұрыс емес нормалау.
отынның қуаты мен ассортименті, сақтау резервуарларының саны мен көлемі ескерілуі тиіс.
Осы талаптарды сақтау міндетті шарт болып табылады, өйткені АГҚС қауіптіліктің 4-сыныбына жатады (жоғарыда аталған талаптардың 11-бөлімі).                                                                                                                                                          4. Көлік құралдарын жылжымалы үлгідегі автогаз құю станцияларынан (АГҚС) сұйытылған мұнай газымен (ТМД) толтыру сұйытылған мұнай газдарын пайдалану кезінде өнеркәсіптік қауіпсіздік талаптарына қатаң сәйкестікте жүзеге асырылуға тиіс.
Алайда, іс жүзінде көптеген АГҚС-да ТМД-ны іске асыру жылжымалы станциялар арқылы жүзеге асырылады, бұл белгіленген қауіпсіздік нормалары мен стандарттарын сақтауға қатысты сұрақтар туғызады.

Шешу жолдары - 1. Тіркелген көлік құралдарының жалпы санына және басқа да негізгі факторларға сүйене отырып, әр аймақ үшін АГҚС қажетті санын есептеу әдістемесін әзірлеу. Тиісті қаулы қабылдау арқылы осы формуланы белгіленген тәртіппен бекіту;          
2. Осы жағдайға қатысты уәкілетті органдардан түсініктемелер алу қажет; 3.Осы нормаларды сақтамау халықтың тұрғылықты орны мен денсаулығына тікелей қауіп төндіреді, бұл уәкілетті органдар тарапынан қосымша бақылау және қадағалау шараларын талап етеді.  4. Бұл жағдай уәкілетті органдар тарапынан қосымша бақылауды талап етеді.

Ағымдағы жағдайы - ЖҰМЫС БАРЫСЫНДА

Орындау барысы - Отырыстың хаттамасы облыс әкіміне, Маңғыстау облысының прокуратурасына және Маңғыстау облысының Төтенше жағдайлар департаментіне жолданды. Аталған органдардан жауап алу күтілуде.

1.Түрікпенбаев Нұрлан Ноғайұлы – «LPG TRADE» ЖШС директоры

2. Елбаев Рахым Аманжолұлы – «Атрий Group» ЖШС бас директоры

3. Демегенов Азамат Асқарұлы – «Акниет» дара кәсіпкерлігі басшысы

4. Асанов Нұрберік Шүкірбайұлы - «ТехЦементСервис» ЖШС директоры

5. Жапаров Дәурен Еркінұлы – «Актау Сервис Курылыс» ЖШС директоры

6. Иманғазиев Дастан Жұмабайұлы – «Проектно-строительная корпорация «White Pearl» ЖШС директоры

7. Юрин Александр Викторович - «Yurin Maritime Law Company» дара кәсіпкерлігі басшысы

8. Ағжанова Мәрзия Ізтұрғанқызы – «Мұнайлыавтогаз қауымдастығы» ЗТБ өкілі

9. Боханұлы Тағанияз - «Боханулы Т» дара кәсіпкерлігі басшысы

10. Сәдуақасов Ғабиден - «Санжар» дара кәсіпкерлігі басшысы

11. Тінәлиева Мәрия Мәтжанқызы - «Оразбаев» дара кәсіпкерлігінің өкілі

12. Сәдуақасов Жексенәлі Салдырұлы - «Эталон-А» ЖШС директоры

13. Алдамжаров Бауыржан Мұратбайұлы - «Мұнайлыавтогаз қауымдастығы» ЗТБ директоры

14. Сандыбаев Данияр Алшимұлы – « EXPRESS STROY GROUP» ЖШС директоры

15. Құлиев Шахин Рамазанұлы – «MANGISTAU STONE GROUP» ЖШС директоры

Еншілес ұйымдар

Серіктестер